10 μυστικά ομορφιάς ....από την προσωπική εμπειρία των experts..!!!

1. Κάθε γυναίκα πρέπει να έχει τρία κραγιόν. Ένα κόκκινο, ένα κόκκινο και ένα κόκκινο. Γαλάτεια Λασκαράκη, διευθύντρια Marie Claire

2. Είμαι φανατική των ματ υφών ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Για να μην γυαλίζει η επιδερμίδα μου χρησιμοποιώ πάντα πριν το μακιγιάζ ένα primer που την κάνει πιο απαλή αλλά κυρίως διατηρεί το μακιγιάζ μου για αρκετές ώρες αναλλοίωτο και χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Ελένη Σκαλκώτου, beauty editor Marie Claire

3. Ωραίο πρόσωπο είναι το καθαρό πρόσωπο. Παρόλο που δεν χρησιμοποιώ ποτέ make up, καθαρίζω το πρόσωπό μου καθημερινά και βάζω μία φορά την εβδομάδα μάσκα με αγγούρι. Δέκα χρόνια νεότερη. Αναστασία Καμβύση, αρχισυντάκτρια MC

4. Τονίζω πάντα τα φρύδια μου με ένα μολύβι ή με ειδική σκιά για τα φρύδια μιας που έχω κάποια κενά, γιατί νομίζω ότι έτσι αποκτώ μεγαλύτερη πειθώ. Είμαι ξανθιά και αν δεν το κάνω νιώθω ότι κάθε τι που θα πω στη δουλειά θα περάσει απαρατήρητο! Γαλάτεια Λασκαράκη, διευθύντρια MC

5. Για ένα φυσικό αποτέλεσμα φροντίζω το ρουζ και το κραγιόν μου να ανήκουν πάντα στην ίδια χρωματική παλέτα. Τα μπρονζέ με τα μπρονζέ, τα ροζ με τα ροζ κ.α. Οι μίξεις δεν κολακεύουν. Ελένη Σκαλκώτου, beauty editor MC

6. Ρίξτε 2-3 σταγόνες ενός ξηρού έλαιου στην αγαπημένη σας μάσκα πρόσωπου, αναμείξτε τα δυο προϊόντα και εφαρμόστε τα στο πρόσωπο. To αποτέλεσμα θα είναι ένα πιο ενυδατωμένο, λαμπερό και ελαστικό δέρμα. Ρουμπίνη Τούμπα, Sephora Λάρισας

7. Σε στεγνό δέρμα εφαρμόστε πρώτα το serum ενυδάτωσης, για πλούσια θρέψη σε βάθος, και αμέσως μετά και τη μάσκα ενυδάτωσης,  σε όλο το πρόσωπο και λαιμό κάνοντας απαλό μασάζ. Αφήστε να δράσει όλο το βράδυ και αφαιρέστε το πρωί. Έτσι έχουμε μία απόλυτα ενυδατωμένη επιδερμίδα χωρίς λεπτές γραμμές και ίχνη αφυδάτωσης. Κατερίνα Παπαμανουσάκη, Sephora Χανίων Κρήτης

8. Κάθε πρωί, ενώ έχω τελειώσει την καθημερινή περιποίηση προσώπου, πριν εφαρμόσω το make up το αναμιγνύω με 2-3 σταγόνες ενυδατικού ορού. Το αποτέλεσμα εκθαμβωτικό! Επίσης κατά τη διάρκεια της ημέρας τοποθετώ στις παλάμες μου 2-3 σταγόνες ενυδατικού ορού, θερμαίνω με τα χέρια μου και εφαρμόζω στο πρόσωπό μου και με αυτό το τρόπο τονώνω και δροσίζω την επιδερμίδα μου. Σκούρα Γεωργία, Sephora Ιωαννίνων

9. Για να διαρκεί το χρώμα στα χείλη, πρώτα απλώνω φον-ντε-τεν, μετά πούδρα και στο τέλος κραγιόν. Αν μάλιστα καταφέρω να τραφώ μόνο με finger food και να πίνω μόνο με καλαμάκι, τα χείλη παραμένουν βαμμένα μέχρι το ντεμακιγιάζ.Μαρίλη Ευφραιμίδη, αρχισυντάκτρια υγείας & ομορφιάς MC

10. Έχω σγουρά μαλλιά που φριζάρουν και δείχνουν απεριποίητα. Μετά το λούσιμο βάζω ένα προϊόν με κερατίνη που ξεπλένεται, στην συνέχεια ένα προϊόν anti frizz και πριν τα στεγνώσω. Ιδανικά, όταν ο καιρός το επιτρέπει, τα αφήνω να στεγνώνουν μόνα τους γιατί έτσι έχω καλύτερο αποτέλεσμα. Λουκία Λυκίδη, βοηθός αρχισυντάκτη MC
.

Πηγή:
marieclaire.gr